our family..hapy2

our family..hapy2

Friday, July 2, 2010

Checkup kat hospital melaka (GH)

aduhai, pagi2 da kene bangun..pukul 7 da gerak...sampai hospital pukul 7.30 pagi..aku terus amik nombor...maklum la, hospital kerajaan kan, semua nyer lambat...ter paksa la menunggu lame..nasib baik hubby teman kan harini...hubby amik halfday...aku cam biase le, mc..hoho..sejuk nye kat hospital ni...nak kene tunggu lame pulak tu...nurse kat gh ni semua muke ketat..xsuke...aku belom breakfast lagi ni...lapar...lepas checkup dgn dokter, die suruh aku checkup dgn dokter lain pulak...nak tgk jantung anak aku dalan peyut...sebab die bace history baby first, so die nak buat untuk baby second ni...die kate sepatutnye kene buat mase baby 22 week, tapi aku da lewat buat...da 36 week pun...aku ckp kat die, not my false...nurse n dokter klinik desa xbgtau ape2 pun...dokter kat gh ni pun kate ok..nak kene tunggu pukul 11 pulak appointment ngn dokter pakar...adohai...lame gile...skang baru kul 10...aku n hubby pun tunggu la...da poning2 pale ni...xmakan lagi, hubby kesian tgk aku, so die g beli makan untuk aku...kul 11 aku di bawa naik ke labor room nak buat scan...tunggu dokter punyer la lame, hubby tunggu kat bawah je...pukul 12.15 tghari baru dokter datang...adoiii..penat da tunggu, rase cam nak bersalin je duk sini lame2..hoho..

Setelah meneliti baby dalam peyut ni...agak lame jugak la, die kate semua setakat yang die tgk, normal...alhamdulillah, lege hati ku mendengar kate2 dokter ni...die bagi aku balik...haaaa lagi lege hati aku dapat balik...hohoho...let's go sayang...kite balik...:)

No comments:

Post a Comment